24 Ocak 2017 Salı

24.01.2017 Açık Günlük



 "Başım çığlıklı bir çocuk onu nasıl avutsam? Ne yapsam da ölümü bir saatcik unutsam?" der Necip Fazıl. Doğru mu ? bilmem. Dediyse ne güzel demiş. Cahil demeyin içinizden. Günlük mü yapsam burayı? "Whenever You Are" eşliğinde. Buradaki atmosferi görmeliydiniz. 
  Az önce dizi izlemek istedim. Az önce dediğim 3 saat öncesi. Japonya'yı seviyorum biliyorsunuz. Romantik dizi filmlerin hası buradan çıkıyor. İddia ediyorum bunu. Ne zaman izlesem salya sümük ağlıyorum. Komedi filmlerine ağladığım oldu , ne tür bi depresyonsa benimki. Kendime acıdım şuan. Ama yapmasınlar abi bu kadar güzel bakınız;  
       Mioka diye bi dizi var çoğunuz bilir . Bir repliği şöyledir:
   -‘’Lütfen benim şahidim ol. Yaşadığımın şahidi olacaksın, tamam mı? Bu gözlerin içinde hayatımın kazınmış olduğunu görüyorum. Ve öyle ki, o asla yok olmayacak. Kalbine oyulmuş bir şekilde… ‘’
 Şimdi gel de ağlama. Diziyi izlemesem bile ağlardım ben. Çok mu sulugöz oldum ki ? 
 Evet şuan emin oldum ki burayı günlük olarak tutacağım. Ben bu dünyadan silinip gitsem de , burası asla silinmeyecek.
   Babamın durumu var bir de. Hastalığı. İltihaplı romatizma diyo doktorlar. Birdaha çalışamaz. Onun yerine ben çalışabilirim diyorum bazen. Ama bu kadar emek boşa mı gidecek? Kalbim fedakarlık yap dese de beynim beni yiyip bitiriyor...

14 yorum:

  1. Merhaba. Blogunuzu takipteyim. Tekrar hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Allah yardımcınız olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  3. Thank you for your comment on my blog
    I follow you
    Would be happy if you follow back =)

    www.heykasumi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. İnşallah biran evvel rahata çıkarsınız

    YanıtlaSil
  5. Tuğbacık,

    Evet çalışabilirsin elbette ama yaşın gereği önce okulunu düşünmeni eminim baban da ister. Bu doğrultuda yoğunlaşacak ekonominiz varsa sakın okulu bırakma. Ayrıca tripofobin de varmış. Henüz galaksi kadar ağır yükleri taşıyacak yaşta değilsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen durumlar istediğimiz gibi gitmiyor ne yazık ki :)

      Sil
  6. of geçmiş olsun babana ya. kore izliyom da japon izlemedim hiç dur senden öğrenir izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski bloğumda öneriler vardır bulabilirsin canım

      Sil
  7. Öncelikle geçmiş olsun umarım hakkınız hayırlısı neyse o olur.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun cnm iyileşir inşallah.Zor oluyo gerçekten.Bende sayende japon dizisi izlemis olucam 😃

    YanıtlaSil