25 Ocak 2017 Çarşamba

25.01.2017 | Egodan Oluşmuşsunuz(!)


 Günaydınlar efendim , kalktığım gibi telefonla uğraşmak bütün yaşam enerjimi çekip alıyo sanki bi mutsuzluk , huzursuzluk .. Sormayın hiç. Baktım ki bir de grip ölmüşüm boğazlar burun pert. Dedim ki kalkayım bi çay demliyim. Bir iki dilim de limon attım içine , mis.. :)
Ben sabah kalktığımda kola içen bi insandım. Ama kola dediğim de hani gazı kaçar da şekerli suyu kalır ya . Benim hoşuma giden de oydu . İçe içe geldi tabi kilolar. Alışkanlık bu iyisi de kötüsü de var." Kötüsünü bırakcaksın kardeşim sana verilen bu vucudu mahvedemezsin" dedim dedim ve en sonunda bırakmıştım. Düşünmek dahi istemiyorum o pis şeyleri artık. Yani buradaki mesaj kola içmeyin :D Kamu spotu gibi oldu ama neyse.
    Bu arada ben YGS hakkında konuşucam. 50 kere girmedim tabiiki ilk yılım , öyle tavsiyeler vericek yaşta değilim ama vericem :D
    Çünkü ben bu stresli dönemi yaşadım ve hala bu dönemin içindeyim. 40 küsür gün kaldı , bakalım ne olucak bilmiyoruz. İnşallah en iyi şekilde atlatacağım bu sınavı.
Aslında benim korkum YGS değil LYS'ydi önceleri. Çünkü ygsyi her şekilde atlatırım ama lys ezber 2 ayda nasıl ezberlerim diye yordum beynimi. Bakın bunu yaparsanız baştan kaybettiniz demektir.  Çünkü Ygs sınavından sonra  2.5 ay Lys için çalışma süreniz olacak. Sen dersen ki Lys kascam ben , e buyur kas kardeşim :D

 Ha yok mu ygs de bi halt yapamayıp lys de sıralamayı dehşet öne çekenler. Vardır. Belki sen o şanslı insanlardansın. Ama ben değilim :D
  Şansa inanmıyorum ben. Hani derler ya köpek gibi çalıştım , diye. Ben buna inanıyorum eğer köpek gibi çalışırsan başarırsın , sana vahiy de inmeyecek sınavda.
  Bakın dedikodu yapmak gibi olmasın ama (!) sınav konusunda çok iddialı bi arkadaşım var. Geçen seneden beri 2-3 defa ygs konularını bitirdiğini , şuan da genel tekrar yaptğını söylüyor. Günde 500 soru - ki bunu benim aklım almıyor, 250 sorudan sonra alevler çıkıyor benden :D - çözdüğünü söylüyor. Ama denemeye bir bakıyoruz sonuç hüsran. Hani çok çalışıyodun? Bu da yetmezmiş gibi hadsiz , insanların hayalleriyle dalga geçiyor. Son 2 haftadır da utançtan okula dahi gelemiyor. Benim umrumda değil tabiiki ama gereksiz egonun sonuçlarıdır buyrun;




20 yorum:

  1. Başarılar. İnanmasanız da yine de bol şans:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ayyyy hadi az kalmış of bitiyo yakındaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bitcek sonunda ama ben de bittim ya. 😁😘

      Sil
  3. Gelecek vaad eden bir blogg =D Bende bu yıl ygs ye gireceğim, fakat pek başarılı olacağıma inanmıyorum, size başarılar. Ben de ygs hakkında bir kaç yazı yazdım fakat pek olumlu yaklaşmadım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorum bloğuna birazdan :D teşekkür ederim :D

      Sil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim , takipteyim 😊 Kolayı bırakmanıza çok sevindim, kesinlikle çok zararlı zaten 😞 Şimdiden başarılar diliyorum, emin ol ünüversitenin nasıl bittiğini bile anlamayacaksın daha sonra 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Bende yakın zamanda uğrayacağım.
      Teşekkür ederim

      Sil
  5. Merhaba :) Bloggerlar Toplanıyor'da gördüm bloğunuzu takip ettim :) kendi bloğuma da beklerim :)

    tukenmezgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. İzledimmm seni 😃 hadi hayrli olsun 😃 sende beni izle bare 😃 Başarılar bu arada 😃

    YanıtlaSil
  7. çok zor zamanlar, kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. Kolay gelsin. Türkiye'e her yaşa göre sınav var:))))

    YanıtlaSil
  9. Bir kaç sene dişinizi sıkın. Üniversiteye kapağı atınca rahatlarsınız.

    YanıtlaSil
  10. toplamda 3 kere girdim bu sınava ben. Kafaya takmayacaksın hiçbir şeyi ya rahat olacaksın. İstediğin bölümü kazanacak kadar çalış yeterli neymiş öyle günde 500 soru çözmek. Ben test çözmeden kazandım 2 senede asdfas:D ama bu iki senenin bana çok şey kattığını düşünüyorum. Üniversiteye başladığımda herkesin eli ayağı birbirine girerken ben rahattım. Tecrübem olmuştu çoktan. O yüzden rahat, erkenden üniversiteye başlamak demek erkenden iş hayatına atılamak demek. Hayat kaçıp gidiyor; bence hayattan nasıl tat alırız onlarla ilgilenmeliyiz.

    YanıtlaSil