26 Ocak 2017 Perşembe

26.01.2017 | Az Daha Dişimi Kırıyordum!




  Hani ben bu bloğu yeni açtım ya şimdi biliyorsunuz aceleyle bi header hazırladım ama baktım ki değiştirmek istiyorum bende dedim Peter PAN falan olsun :D 
Şimdi diyeceksiniz ki ne alaka , neden? 
 Küçüklükten beri bir Peter Pan takıntım var akıllara zarar :D Öyle etkisinde kalmıştım ki camı açık bırakırdım Peter Pan gelir diye :D Çocukluk işte bugün hatırlayıp gülsem de inanırdım çok hoşuma giderdi ki hala öyle. En sevdiğim kahramandır Peter Pan. Küçükken çok fazla izliyorum diye babam Peter Pan CD'sini kırıp sobaya atmıştı , belki de bu takıntı buradan geliyor...
   Tam fotoğraflara bakarken az önce dişimi kırıyordum. :D Allah korusun ya kırılsaydı hayata küserdim ben :D


  
"Peter Pan'ın neden büyümek istemediğini şimdi anlıyorsun."


Bu arada sınavlardan bıktım arkadaşlar. En başında iyiydi hoştu her şey ; ama şu deneme sınavlarını arttırdıkça devrelerim yanıyor benim. Çünkü elimde de çözmem gereken denemeler ,  testler var. Üstüne bir de okuldaki denemeler eklenince gerisini siz düşünün :) 
Bakın bu gerçekten doğru. Peter Pan'ın yerinde olmak vardı şimdi. Sınav, stres , geçim derdi hiçbiri yok. Daha ne istenir ki ? :D





Bu arada Instagram: @voodoobluee
Takipleşebiliriz ! ^^
Gideyim ben artık  bilin bakalım ne var yarın(!)






13 yorum:

  1. Peter pan olmak isteyen ygs öğrencisinin dramı :) Ne hale getirdiler bizi yaa =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :D Ciğerim yanıyor Meczuuup!! :D

      Sil
  2. Bi oraya bi buraya uçar dururdun 😃 valla bıktırıyolar insanı.Bu hastalık öyle biseyki öldürmüyo süründürüyo 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halil Sezai olasım var :D İsyaaan :D

      Sil
  3. Boşuna benimleee uğraşmaa teacherr 😃

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin yaaa... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sınav gözetmeni Kaptan Hook diye duydum bilmiyorum artık :) Başarılar..

    YanıtlaSil
  6. Kolaylıklar dilerim :) 5 bölüm senaryo çıkar bir öğrencinin dramı diye :) Çok zor gerçekten işiniz Su gibi olsun tüm testler aksın çabuk bitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah biter :D teşekkür ederimmm

      Sil
  7. kolay gelsin başarılar. bu arada sizi keşif etkinliğinden buldum takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil