29 Ocak 2017 Pazar

Çıtayı Yükselttin Aamir(!) | DANGAL VS SULTAN




  "Son zamanlarda beni en çok etkileyen film DANGAL".
 Peki sizce Dangal mı yoksa Sultan mı ? 


    
 Bugün Dangal hakkında konuşucam. Spoiler vermeyeceğim bu yüzden rahatlıkla okuyabilirsiniz :D 
   Aslında biliyorsunuz ki Sultan benim favorimdi. Bilmeyenler ve ilk defa bloğa uğrayanlar için söylemek istiyorum; eski blog sayfam Withoska'nın yerine artık bu sayfadayım. #buraya  tıklayarak Sultan hakkındaki yorumlarımı okuyabilirsiniz.  Sultan'ın çekimleri tamamlandıktan ve izledikten sonra demiştim ki , bu kategoride bir film daha gelse Sultan'ın yerini tutamaz. Peki öyle mi oldu? 



   Şunu da belirtmeliyim Dangal'ı izlemek gibi bi fikrim yoktu hiç. İzleyecek film bulamadığımda kendi klasörümden açıyorum çünkü birileri sayesinde en güncel filmler çıktığı gün bilgisayara yüklenmiş oluyor bile :D 
  Sultan kadar beğenmedim diyorum çünkü beğendim dersem Salman'a ihanet etmiş gibi hissediyorum benim yaptığımı siz yapmayın :D 
  Aamir oyunculuğunu burada da yeniden gösterdi. Filmin ortasına kadar geldiğinizde sonunu az çok tahmin edebiliyorsunuz fakat tahminler yanlış çıkıyor... 
  Olay örgüsü o kadar muhteşem ki , kendine hayran bırakıyor. 

 Mahavir Sing(Aamir Khan) kendi hayallerini gerçekleştirmek uğruna kızları Geeta ve Babita'yı güreşçi olarak yetiştirir.
Mutlaka izlemeniz gereken bir dram filmidir Dangal. Eminim ji duygusal olanlar sonuna doğru salya sümük ağlayacaklar :D  
  

11 yorum:

  1. Hemen izlemeye gidiyorum, Aamir Khan'ın filmlerini konuya bakmadan izlerim ben :)

    YanıtlaSil
  2. İzlemek için film düşünüyordum teşekkürler.Bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
  3. İzlemek için heveslendim okuyunca. iyi günler.

    YanıtlaSil
  4. Aamir Khan'in hiçbir filmini kaçırmadim demekki buda acil izlenecek Teşekkürler
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Bende akşam izledim bloğunuzu yeni tanıdım baktım ki yeni izlediğim filmi paylaşmışınız gerçekten izlenmesi gereken film gerçek yaşamdan alınması da ayrı bir güzellik olmuş sizi takibe aldım mutlu kalın.

    YanıtlaSil
  6. Heey Aamir Khan filmi izleyeceğim.Çok severim yaa.Hep ağlıyorum onun filmlerinin sonunda ben de.
    Abonenizim :)

    YanıtlaSil
  7. Hint dizilerini sevdiren adam Amir bana. Ghajini ile başlayan yolculuğum, Faana, üç idiot, her çocuk özeldir ile devam etti. Sıradaki durağım da bunca övdüğüne göre sultan olabilir. Tanıtım için teşekkürler. Bu arada Deep tone dan geliyorum. Yeni blogun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. haftasonu seçmelerimde sen de vardın şekerlik :)

    YanıtlaSil