23 Ocak 2017 Pazartesi

Yeni Bir Sayfa


       Withoska'yı çok seven ben , neden yeni bir blog açma gereksinimi duydum?
      Aslında uzun zamandır düşündüğüm bir şeydi. Çünkü gerek bloğun adı gerek teması hiçbir şekilde birbirine uymuyordu. Son günlerde de temayı da beğenmemeye başladığım için - halbuki çok beğenerek hazırlamıştım- yeni bir blog açmaya karar verdim. Söylediğim gibi Withoska 'dan çok sıkılmıştım. Bloğumu izleyerek , google+'da takip ederek bana destek olur ve bu postu paylaşırsanız çok sevinirim :)

14 yorum:

  1. yeni blogunuz hayırlı olsun ilk takipçiniz olarak bize de bekleriz,
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum yakın zamanda uğrayacağım :)

      Sil
  2. eski bloğunuzdan görüp geldim ama takipçi izle butonunda bir sorun var sanırım hata veriyor sürekli . Bu arada bloğuma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birkaç defa denerseniz çok mutlu olurum..
      yakın zamanda uğrayacağım :)

      Sil
  3. adım adım peşindeyiz yazmaya devam et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumlar almak çok hoş.. teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Hayırlı uğurlu olsun güzellik 😘😘😘

    YanıtlaSil
  5. aaaaaaa sen haaa ay ciciiii. kapattın mı diğeriniiii yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun. Takibe başladım.

    YanıtlaSil
  7. Hayirli olsun canim takipteyim. Diger blogumla da takip edecegim.

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun canım takibe aldım :)

    http://eliftobur.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle blogunuz hayırlı olsun, benim sayfama da beklerim, desteklerimiizi her zaman yapalım

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil