12 Şubat 2017 Pazar

12.02.2017 | Yabancı Arkadaş mı , Sevgili mi?



   Bu postu 18.54'te yazıyorum o zaman herkese iyi akşamlar :)
 İyi akşamlar dedimde aklıma benim çok güldüğüm ama bir o kadar da komik olmayan bişey geldi. Rehber öğretmenimin okuldan çıkarken iyi akşamlar yerine iyi akşaklar demesi...
Sonra kızaran yüzünü asla unutmam sanırım :D Bu arada son yazdığım film önerisine çok tatlış (en sevmediğim kelimedir - samimiyetsiz şey) yorumlar gelmiş. Hepinize çook çok teşekkür ediyorum.
   Arkadaşlar geçen gün gittim ciddi ciddi Peter Pan'ın yazarının hayatını üşenmeden okudum ve ilk kitabı Peter Pan Kensington Gardens' pdf indirdim . Prof bi işsiz olarak tarihe geçeceğim sanırım  :D
Mükemmel bir insan ve ingilizceyi su gibi bilen bi insan olduğum için anlamakta asla zorlanmayacağım biliyorsunuz :D
 Bu arada gittim kendimi Iraklı bi arkadaş edindim bu olayı da anlatıp görüşlerinizi alacağım kaçmayın :D
 


  Çok yakın bir arkadaşım sayesinde tanıştım o şahısla gittiği bi dil kursu vardı. Bir gün cafede oturuyorum beni aradı neredesin dedi ama Türkçe'si çok kötü yeni Türkiye'ye geldiği için. Cafedeyim dedim biraz konuştuktan sonra telefonu kapattım - gerçi konuşmaya çalıştıktan sonra-. Bir baktım karşımda oturuyor :D O an tek düşündüğüm nasıl anlaşacağım oldu. Çünkü ben Arapça bilmiyorum , o ise Türkçe veya İngilizce ikisini de çat pat biliyor. Ama o gün anladım ki önyargı gerçekten saçma sapan bir şey. Bildiği Türkçe bizim muhabbet etmemize engel olmadı. Google çeviri kullanıyordu  ama benim yanımda kullanmasına müsade etmedim sözlük gibi kızım sorsun bana ayol :D :D Beni tanımayan biri bu postu okur da eminim der ki bu kız özgüven patlaması yaşıyor. Keşke yaşasam.. ))
  Yani anlayacağınız iyi bir arkadaş edinmiş oldum bunu da böyle anlatayım blog boş kalmasın dedim. Sona geldik ,hepinizi çok seviyorum , iyi günler <3



5 yorum:

  1. arkadaş anladım sevgili kısmını anlamadım ama :)

    YanıtlaSil
  2. İyi olmuş o zaman senle daha fazla vakit geçirirse çabucak öğrenir türkçeyi :)

    YanıtlaSil
  3. Yabancı arkadaşları seviyorum ben.Hem insanın diğer ülkeleri,başka tip insanları tanımasına yarıyor,hem dil öğrenmesine,hem de güzel dostluklar kuruluyor.Gerçekten önyargı saçma,anlaşmak için sadece aynı dili biliyor olmak yetmiyor bazen.Yazınız çok güzeel
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa bugün tamda bu konuyu düşünüyordum Blogdan iyi igilizce bilen kim vardir die.Allahimmm eriyorm galiba bu aralar 😃

    Pedofili hastaları teşhir edilmeli mi ? Sana zahmet bana bunu cevirebilir misinnn 😃

    Bu arada arkadaşlar candır cannn.Yazini begendimmm 😃

    YanıtlaSil