16 Şubat 2017 Perşembe

16.02.2017 | YENİLER İÇİN BİRAZ ÖNERİ


   Bu yazıya başlamadan önce , yazmak emek işidir; oradan buradan ala ala hiçbirşey yazamazsın.  Ha yazılsa da özgün olmaz ki , okuyucu zaten hisseder hangi yazının özgün olduğunu. Sadece biraz üretkenlik diyorum ben. İnşallah mesaj ulaşmıştır , sevgiler :)

   Ben Withoska'da yazarkenki takipçilerimin birçoğu şuan bu yazıyı okuyamıyor ona üzülüyorum. Aslında kocaman bir aileydik biz fakat yazacak hiçbir şey bulmadığımdan anladım ki artık Withoska ölmüş , yeni bir blog sayfası açma zamanı geldi. Yazacak bir şey bulamıyorum dedim ama yanlış anlaşılmasın. Her zaman bilgi vereceğini  ve ilgi çekebileceğini düşündüğüm konuları yazdım ve o konular bir çırpıda yazabileceğim konular değildi. Araştırdım , düzenledim bazen kendi yorumlarımı yaptım gerektiğinde kötü eleştiriler de yaptım. Kopyala yapıştır da yapabilirdim saatlerimi  neden boşa harcadım ki(!) Sonuçta kim anlayacaktı bunu ? Böyle düşünen baştan kaybetmiş demektir fikrimce. Eminim ki sizler de böyle düşünüyorsunuz. Yorulduğumdan değil , vaktim olmadığından bu sayfaya geçmek zorunda kaldım. Çünkü Withoska'ya baktığım zaman gerçekten araştırmayı özlüyorum. Yüzeysel değil , böyle derinlemesine araştırma yapardım. Bakmadığım site , içerik kalmazdı. Yorulmuyor , bunu hobi olarak gördüm hep ve geçen zamanımı asla boşa harcadığımı düşünmedim. Şunun şurasında 3 ay kaldı bir yere yerleşmeme bakarsınız ki Withoska'ya Tuğba Günse adıyla geri dönerim.  Asla düşünmüyorum ki yazdıklarım boşa gitsin. Ben merak ettiklerimi didik didik edip inceledikçe öğrendiklerim asla hafızamdan uçup gitmedi. Tam tamına 114 post ve hepsinin ardında verdiğim onca emek var. Birileri için olmasa da , kendim için yaptığım en güzel iyilik Blogger olmak ve bunula gurur duyuyorum.



    Bu arada hemen Heo'nun fotoğrafını sıkıştırdım araya :) Heo Namjae benim sevdiğim bir arkadaşım ve mükemmel bir fotoğrafçıdır. Az önce arama butonuna onun adını yazıp da bir fotoğrafıyla karşılaştım. Bir vatandaş yazmış ki "benim için özel çekilen bir fotoğraf" . Ama bu kesinlikle inanmadığım yalan yanlış bir durumdur çünkü ben Withoska'da onun fotoğraflarının bazılarını yayınlıyordum biliyorsunuz. Her bir fotoğrafını yayınladığımda ben bile izin istiyordum çünkü bu da emek isteyen bir iş   bu konuda dikkatli olmamızı öneririm, çünkü ben de yapıyorum arada :)


İnstagram: @voodoobluee



19 yorum:

  1. Düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum Tuğba hanım önemli olan özgün ve düzenli yazmaktır tabi siz yamaya devam edin takipte kalacağım bu arada bloguma uğrarsanız çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda uğrayacağım :) sevgiler

      Sil
  2. Blog yazmak keyifli bir şey. Resim de çok güzelmiş. Yaz gelsin artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :D Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum.Kolay gelsin size tatlı blogger :)

    YanıtlaSil
  4. Sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler;)
    www.guzelvekulturlu.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba öncelikle önerilerin için teşekkür ediyorum ☺️ Bloguma beklerim sevgiler💜

    https://fatosundunysi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Bloğu ilk açtığımda hayallerim vardı herkonuda fikirlerimi yazacaktım fakat insan bazen tıkanıyor bende heralde tıkandım ve yazma isteğim oluşmuyor yazınızdaki özgünlük kısmına sonuna kadar katılıyorum. Ne yalan söyliyim ilk başlarda bende copy-paste yaptım :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba canım kesinlikle katılıyorum blogumuz için en önemlisi özgün yazılarımız :) Fotoğrafa bayıldım ! bu arada takipteyim keşif etkinliğime beklerim daha fazla kişiye ulaşmanı sağlayacaktır Esen kal :)

    YanıtlaSil
  8. Əsl blogger düşünməyi, araşdırmağı, yazmağı bacaran biridir. Əksi olanlar çox irəliləyə bilməz zatən. Paylaşım üçün təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  9. Ben araştırmayı seviyorum ama yazmayı şimdilik beceremiyorum. Ilginç bulduğum herşeyi blogumda paylaştım. Ilerde bu konuları toparlayıp özgün birseyler yazmaya çalışacağım. Tek bir konuya yogunlasamiyorum bu bir eksiklik mi onu da bilmiyorum. Paylaşım için teşekkürler bloguma beklerim 😊

    YanıtlaSil
  10. Cok dogru gercektende www.gezelim.me beklerim saygilarimla

    YanıtlaSil