3 Mart 2017 Cuma

03.03.2017 | NASIL KAHROLMAYAYIM BEN?




 Bugünlerde beni en çok üzen bir konudan bahsetmek istiyorum size. 2 yıldır çok fazla uğradığım bir cafe var canlı müzik yapıyo olmaları da beni mutlu ediyor. Akustik seviyorum ben kardeş
  Ne zaman gitsem Fettah Can'dan bir parça isterim genellikle çünkü Fettah Can benim en sevdiğim Türk sanatçıdır. Bursalı kendisi memleketine sık sık gelip gider. 3 aydır ben de bekliyorum ki Bursa'ya gelsin de konuşma fırsatı yakalıyım bir şekilde. Bekledim bekledim... Bir baktım ki geliyor ,  hem de hangi tarihte biliyor musunuz arkadaşlar? 
  11 Mart Cumartesi akşamı. Ben buna nasıl üzülmeyeyim? Tabiiki dünyanın sonu değil elbette yine gelecek fakat ben o akşam konseri düşünüp kahrolacağım. ve ertesi gün üniversite sınavına girmek zorunda olacağım. Ne diyelim sağlık olsun ,  belki bir gün.. :) 

Eğdim büktüm umutları rüyaları
Her şey aynı hala
Bu dünyada
Konuşsan da dinlesen de
Sınırları bilmesen de
Sevilsen de sevsen de
Güçlüysen haklısın
...
Yakabiliyordun yaktın
Şaheserine gururla baktın
Biliyordun bıraktığın gibi kalacaktım
Kalbimdeki sapsız bıçaktın
Dipsiz kuyudaki aşktın

3 yorum:

  1. Gerçekten çok üzücü bir durum.Ama umudunuzu kaybetmeyin inşallah başka bir gün gidersiniz siz de ^_^

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu takipteyiz, bize de bekleriz

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil